Beambox

Tack så mycket för den här tiden, vi lägger tyvärr ned.

Efter en spännande och intressant tid, där vi har utvecklat en helt ny tjänst som vi fortfarande tror mycket på, så måste vi tyvärr konstatera att det inte finns möjlighet för oss att fortsätta bedriva verksamheten.

Det är därför vi måste meddela att Beambox upphör med sin verksamhet och att vi därmed tvingas säga upp alla kunders kontrakt. Tjänsten upphör den 2:a februari 2020.

Detta innebär att vi tyvärr inte kan ta oss an några nya kunder. Våra befintliga kunders saker erbjuder vi, naturligtvis utan kostnad, att antingen köra hem till dem eller till en annan förvaringstjänst.

För mer information om detta se vår FAQ eller hör av dig till oss på info@beambox.se, 076-807 63 27.

FAQ

Q: Hur gör jag nu?

A: Logga in på din profil och beställ en hemkörning av alla dina saker eller kontakta Vinden AB, info@vinden.com för att fortsätta att förvara sakerna ur vägen men nära till hands.

Q: När måste jag ta hem mina saker?

A: Verksamheten kommer att stänga den 2:a februari. Så innan den 24:e januari måste alla kunder ha beslutat vad vi ska göra med era saker. Vi kommer då leverera hem sakerna säkert och smidigt eller leverera till Vinden AB för fortsatt förvaring.

Q: Finns det något liknande alternativ till Beambox?

A: Det finns flera liknande alternativ till Beambox. Våra branschkollegor på Vinden AB, www.vinden.com erbjuder alla beamboxkunder gratis förvaring hela februari. Det du behöver göra är att kontakta dem på info@vinden.com så löser de resten.

Q: Hur bokar jag hemkörning av alla mina saker?

A: Det går utmärkt att boka hemkörning av dina saker när det passar dig på din profil här på hemsidan.

Q: Hur kompenserar ni oss kunder för detta?

A: Vi förstår att detta innebär en del besvär för våra kunder, och vi ber om ursäkt för det. Som plåster på såren bjuder vi på förvaringen i januari månad. Och vår branchkollega Vinden AB har lovat att bjuda på förvaring hos dem hela februari, för de kunder som väljer den lösningen.

Q: Vad kostar det att få hem mina saker?

A: Det kostar dig inget, den kostnaden står vi för som tack för att du varit kund hos oss.

Q: Vad kostar det att få mina saker körda till Vinden AB?

A: Det kostar dig inget, den kostnaden står vi för som tack för att du varit kund hos oss. Vår branschkollega Vinden AB har dessutom lovat att bjuda alla beamboxkunder på gratis förvaring hela februari.

Q: Hur får jag tag i er kundtjänst?

A: Vi svarar så snart vi kan men kan inte garantera att du får ett svar inom 24h, det är säkrast att kontakta oss på mail till info@beambox.se så återkommer vi där. Du är välkommen att ringa oss också på 076-807 63 27 men det är inte säkert att vi står så att vi kan svara direkt, då ringer vi tillbaka senare istället.

Q: Vad händer om vi inte hör något från dig innan 24:e januari?

A: Hör vi inte någonting från dig innan den 24:e januari kommer vi att söka dig. Det är av största vikt att du hör av dig till oss så snart som möjligt i detta fall.